5 pomysłów na wiosenny speaking
To już druga, wspólna akcja blogujących anglistek! Pierwsza akcja dotyczyła 5 najlepszych gier i zabaw dla różnych gier wiekowych. Każda z Nas przedstawiła swoje własne pomysły na zabawy dla konkretnej grupy wiekowej. Ja pisałam o dorosłych. Kto nie czytał niech nadrabia, warto! Dziś czas na drugą odsłonę Naszej akcji. Jestem z siebie taka dumna, że […]
Initial Letter Maze
Zrobiłam 7 plansz na różne litery alfabetu (b, c. d, l, p, s, t). Do zabawy potrzebujemy wydrukowanych kart i jakiś żetonów/małych przedmiotów, którymi będziemy zakrywać obrazki, których nazwy zaczynają się od podanej litery (pisownia wyrazów; nie jest to Sound Maze). Ja w tym celu wykorzystuje piankowe naklejki kupione kiedyś w Biedronce (86 sztuk/5 zł), […]
Confusing verbs (take, make, do, have)
Posters and worksheet – download
My classroom routines
Ostatnio na grupie Nauczycieli Angielskiego pojawiło się pytanie o classroom routines. Opisałam kilka stałych elementów moich zajęć. Postanowiłam napisać jednak o tym post, być może dotrze do większej ilości osób i kogoś zainspiruje. Każde zajęcia, były to zarówno zajęcia w szkole państwowej jak i są w prywatnej, zaczynam od rozgrzewki językowej. Rozgrzewka miewa różną formę, […]
How often do you…? – conversation prompt cards
Ćwiczenie przygotowane z myślą o 3-klasistach, którzy poznają przysłówki częstotliwości (often, usually, sometimes, seldom, hardly ever, never itp.). Grafika pochodzi ze stron freepik.com oraz openclipart.org Karty mają pomóc w budowaniu prostych zdań typu „I often ride a bike”, ale mogą być również wstępem do rozmowy. Np.: How often do you eat ice cream? –> What’s your […]
Telling the time
Domino w wersji oszczędnej, tj. czarno-biały druk, które wydrukuje na kolorowym papierze. Są dwie wersje domino (w jednej jest „a quarter” a w drugiej „quarter” – obie wersje poprawne). I plansze z kartami do dopasowywania, które pokazywałam 🙂 Polecam rzep samoprzylepny!:) DOWNLOAD
