I have…Who has…? – game pack
Easter surprise! Nie ma jak to się rozchorować przed Świętami…Z okazji przymusowego „urlopu” miałam wolny czas i stworzyłam nowe gry, którymi się dziś z Wami podzielę 🙂 Czy znacie grę „I have…Who has…?”. Gra krąży w Internecie w różnych formach. Do tej pory używałam wersji, które pobrałam z Printoteki, gdy miałam jeszcze wykupiony abonament. Gry […]
Gry planszowe – j.angielski, hiszpański i niemiecki
Stworzyłam cztery rodzaje gier planszowych. Pierwsza z nich dotyczy podawania czasu i jest dostępna w wersji kolorowej, jak i czarno-białej. W kolejnej grze ćwiczymy liczby (albo je czytamy albo zapisujemy i sprawdzamy pisownie). Trzecia gra zawiera słownictwo związane z jedzeniem. Można ćwiczyć słownictwo, ale także tworzyć zdania „Lubię…”/”Nie lubię…” lub czas teraźniejszy i określniki […]
Name three…- vocabulary board games
Gry planszowe, dzięki którym powtórzymy słownictwo. Jedna jest łatwiejsza, a druga nieco trudniejsza – z myślą o starszych uczniach. Można ustalić limit czasowy na udzielenie odpowiedzi, np. 5-10 sekund. Jeśli uczeń nie odpowie w wyznaczonym czasie lub udzieli błędnej lub niepełnej odpowiedzi cofa się do pola, na którym stał wcześniej. DOWNLOAD Podobają Ci się […]
Would you rather…?
Przygotowuję się na jutrzejsze zajęcia. Ćwiczymy zdania „I would rather…” i oczywiście uzasadniamy decyzję. DOWNLOAD Mam nadzieję, że nie ma żadnych literówek, popatrzcie uważnie przed wydrukowaniem 🙂
Różne oblicza memory game
Na warsztatach, zawsze poświęcam kilka minut na pokazanie różnych gry pamięci, mega przyspieszony kurs ich robienia i wniosek zawsze jest jeden. Memory nie zawsze musi być proste i w formie obrazek-obrazek, słowo-słowo lub obrazek – słowo. Dodatkowo, zamiast powtarzać same wyrazy możemy powtarzać również zdania, powtarzać lub je budować. Spójrzmy: Klasyczny przykład memory gdzie parą […]
Present Perfect
Materiałów z Present Perfect było do tej pory niewiele, aż w końcu przyszedł czas na niego. Dziś pierwsza porcja nowych materiałów, ale w najbliższym czasie pojawi się coś więcej 🙂 Na początek ćwiczenie – Present Perfect Simple and Continuous. Tworzymy zdania na podstawie obrazków i podpowiedzi. Dwa zdania do każdego obrazka: 1) jak długo ktoś […]
