What do they look like? – cards
Przygotowuje kolejne materiały na nowy rok szkolny (i nie tylko :)) To co serwuje dziś nadaje się na zajęcia nie tylko z dziećmi, ale także starszymi uczniami na początkującym poziomie. Karty mogą być potraktowane jako gra bingo. Uczniowie dostają plansze. Jeden uczeń wybiera jedną osobę ze swojej planszy i ją opisuje, po czym zakrywa obrazek […]
New Verb Bingo
Niedawno zapytałam, czy chcielibyście, żebym w wakacje wrzucała nowe materiały na bloga i wszyscy byli za 🙂 Bingo z czynnościami to coś co warto mieć pod ręką zawsze, bo można je wykorzystać z różnymi grupami: ćwicząc nazwy czynności, a także poznając nowe czasy. Małe karteczki wycinamy (nie powinny prześwitywać). Każdy z uczniów bierze jedną planszę. […]
Look and remember- game
Czy znacie BrainBox i korzystacie z nich na zajęciach? Mam BrainBox – Animals i jestem bardzo zadowolona z kart. Korzystam z nich z uczniami w różnym wieku. W zeszłym miesiącu wykorzystałam je z 3 kl. (SP) przy okazji stopniowania przymiotników i porównywania zwierząt (waga, prędkość, wzrost, siła itp). source Zestaw zawiera: dwustronne karty: na pierwszej […]
Guessing game – gra na czerwcowe zajecia
Tak jak obiecałam gra „Who am I?” doczekała się kontynuacji i rozszerzenia. Przygotowałam serię nowych kart, które w połączeniu mogę stworzyć jedną, wielką grę. ✬ Who am I? – „Pretend to be…” –? uczeń losuje kartę i musi udawać, że jest kimś/czymś wymienionym w poleceniu. Reszta grupy lub jego drużyna zgaduje. ✬ Draw it – […]
Who am I? – guessing game
Wakacje zbliżają się duuużymi krokami, a lekcje stają się coraz bardziej luźniejsze. Chyba większość myślami jest już gdzieś indziej…:) Przygotowałam kalambury, w który uczniowie muszą udawać,że cą kimś lub czymś,a reszta uczniów zgaduje kogo pokazuje uczeń/uczennica. Jeśli pracujemy w małej grupie każdy uczeń może pokazywać po kolei i osoba, która odgadnie hasło jako pierwsza dostaje […]
Zamawianie w restauracji – materiały dla dzieci
W ramach kolejnych przygotowań do przedwakacyjnych lekcji zrobiłam nowe karty. Uczniowie mówią co widzą na talerzach klientów restauracji,a następnie formułują zamówienie. Przygotowałam karty i worksheet. obrazki pochodzą ze stron: freepik.com openclipart.com DOWNLOAD
